خریدروفرشی زرکدار از کارخانه

خرید عمده روفرشی زرکدار5کیلویی

در این مقاله قرار است در خصوص خرید عمده روفرشی زرکدار5کیلویی وهمه ابعاد روفرشی زرکدار برای شما توضیح دهیم . تا زمانی که قصد خرید روفرشی ها را دارید. با مشکلی مواجه نشوید. و متناسب سایز فرش ها و دکوراسیون منزلتان کاور فرش ها را خریداری کنید.

خرید عمده روفرشی زرکدار5کیلویی

مجموعه مهام دارای انواع روفرشی زرکدار در ابعاد مختلف و رنگ بندی متنوع و هچنین وزن های مختلف روفرشی زرکدار می باشد . روفرشی زرکدار در وزن های 6کیلو ،5ک.5کیلو، و همچنین در وزن 5کیلو تولید می کنیم .

روفرشی های فقط در رنگبندی و طرح یا حتی وزن باهم تفاوت دارند که هرکدوم به سلیقه مشتری می باشد . ولی از نظر کیفیت و کاراریی محصول هر سه روفرشی با وزن های متفاوت هیچ تفاوتی از لحاظ کیفیت با یکدیگر ندارند .

شما می توانید از هر سه نوع روفرشی با وزن مختلف ولی کارایی عین هم و کیفیت مثل هم از ما با خیال راحت خریداری کنید . ما روفرشی را در ابعاد 12 تا 3 متری تولید و بافت را انجام میدهیم .

خرید عمده روفرشی زرکدار5کیلویی

ابعاد انواع روفرشی زرکدار

ما در کارخانه روفرشی هارو به ابعاد مختلف مشتری یا همان ابعاد استاندارد تولید و بافت می کنیم . روفرشی زرکدار بیشتر در ابعاد 12 و 6 متری سلیقه مشتریان می باشد . ما روفرشی را در وزن مختلف تولید کردیم تا خریداران در هر قشر از جامعه بتواند از ما خرید روفرشی را داشته باشند .

روفرشی زرکدار از قیمت های مناسبی تولید می شود . که می توانید برای اطلاع بیشتر راجب روقزشی زرکدار و طرح و رنگبندی ان با ما در تماس باشید . تا ما بتوانیم شما را راهنمایی کنیم برای یک تجربه خرید بهتر از ما را داشته باشید . خریدار ثابت مجموعه ما بشوید .

برای اطلاعات بیشتر و گرفتن لیست قیمت با کارشناس فروش ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کند و نمونه کار ها را برایتان ارسال کند .

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما