خریدفروش روفرشی مخمل

عمده روفرشی12متری مخمل

برای فروش عمده روفرشی 12متری مخمل از شرکت تولیدی مهام با ما در تماس باشید. تا همکاران لیست قیمت و طرح ها را برای شما ارسال کنند. و در خصوص نحوه ی همکاری و شرایط پرداختی شرکت ما بیش تر آشنا شوید.

عمده روفرشی12متری مخمل

در مجموعه مهام روفرشی مخمل یک قیمت مناسب به صرفه  می باشد که از هرقشر از جامعه می تواند ان را خرید کند به دلیل قیمت مناسبی که دارد . روفرشی مخمل از یک جنس زخیم تولید می شود .

روفرشی مخمل در ابعاد 12 و 9 و 6 متتری تولید می شود . و در رنگ بندی ها متنوع از جمله طوسی و سرمه ای و ابی فیروزه گردویی و زرشکی می باشد ک یکی از رنگ های پرفروش رنگ طوسی می باشد . رنگ طوسی یک رنگ خنثی می باشد که با دکور منزل شما در هر رنگی ست می شود .

ما انواع طرح و رنگ روفرشی را ب سلیقه مشتری بافت انجام میدهیم و با قیمت مناسب برای شما خریداران محترم ارسال میکنیم و نظر مثبت شما راجب روفرشی برای ما امتیاز مثبتی دارد .

عمده روفرشی12متری مخمل

روفرشی مخمل وزن 5کیلویی

ما در دو وزن متفاوت روفرشی مخمل را تولید میکنیم در وزن 5.5نیم کیلویی و وزن 5 کیلویی که در کیفیت روفرشی هیچ تاثیری ندارد جز وزن روفرشی و طرح و رنگ بندی با هم فرقی نمی کند . روفرشی مخمل وزن سبک می توان براحتی قابل شستشو باشد.

هربار که فرش شما خواست کثیف بشود . روفرشی مخمل با قیمت مناسبش می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد . روفرشی مخمل از زود فرسوده شدن فرش شما جلوگیری می کند و محافظ خوبی برایر فرش شما می باشد .

اگر مغازه دار یا خریدار انواع روفرشی هستید. و قصد خرید روفرشی عمده کارخانه را دارید. مجموعه مهام روفرشی ها را با شرایط پرداختی و کیفیت خوبی برای شما ارسال می کند. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید .

اقای عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =

خانه درباره ماتماس با ما