خریدروفرشی زرکدار از کارخانه

فروش روفرشی 6متری ابریشم

در این مقاله قرار است در خصوص فروش روفرشی 6متری ابریشم طرح ابریشم و رنگ بندی های آن برای شما صحبت کنیم. با توجه به اینکه روفرشی های ابریشم در مجموعه ما پرفروش هستند. مجموعه مهام این نوع روفرشی ها را با قیمت مناسب تری نسبت به همکاران برای خریداران تامین می نماید.

فروش روفرشی 6متری ابریشم

روفرشی ابریشم یکی از بهترین روفرشی های مجموعه مهام می باشد . زیرا که ازمتریال فوق العاده شیکی تولید می شود. و از بهترین نخ ابریشم تولید می شود . و گزینه مناسبی برای افزایش جذابیت دکوراسیون منزل باشد .

روفرشی ابریشم در ابعاد استاندارد سه متری شش متری نه متری و دوازده متری بافت می شود . در این میان قیمت روفرشی 12متری ابریشم بالاتر بوده . و قیمت کل روفرشی های ابریشم نسبت به بقیه روفرشی ها موجود در مجموعه مهام قیمت بالاتری دارد .

روفرشی ابریشم همانطور که قیمت بالایی دارد وزن روفرشی هم بالا می باشد هم در وزن سنگین هم در وزن سبک بافت می شود .

فروش روفرشی 6متری ابریشم

روفرشی سنتی کشدار ابریشم

ما روفرشی از جنس ابریشم را تولید و سپس ان را کشدوزی می کنیم . که به ان روفرشی کشدار سنتی می گوییم که روی فرش شما پهن می شود . و به دلیل اینکه وزن سنگینی دارد روفرش شما اصلا جمع نمی شود و و شما می توانید از روفرشی کشدار به عنوان نگه داری فرش گرانبهاتون استفاده نمایید .

روفرشی کشدار دور تا دور فرش شما قرار می گیرد علاوه بر زیبایی و جذابیت که به منزل شما میدهد و باعث یک تغیر کلی می شود همانجور از فرش شما در برابر الودگی یا کثیف شدن ناگهانی مراقبت می کند .

شرکت ما توزیع کننده انواع روفرشی ها اعم از مخمل ، زرکدار و ابریشم و کاور فرش می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 2 =

خانه درباره ماتماس با ما