فروش روفرشی زرکدار6متری

فروش روفرشی زرکدار6متری

برای فروش روفرشی زرکدار 6متری و گرفتن لیست قیمت انواع روفرشی یزد و اطلاع از نحوه ی خرید و فروش و تجارت روفرشی ، بافندگی مهام یزد شما را در زمینه ی خرید و فروش روفرشی تامین می نماید . برای آشنا شدن با شرکت تولیدی مهام با ما در ارتباط باشید.

فروش روفرشی زرکدار6متری

روفرشی مخمل زرکدار حاوی نخ های طلایی رنگی در بافت خود است که نمای ان را بیشتر نشان می دهد . همچنین روفرشی مخمل زرکدار 6متری انواع مختلفی دارد .

روفرشی در کل پارچه ضخیمی مانند فرش است . که برای نگه داری . و اسیب های وارد شده . بر فرش روی ان پهن می گردد . .که این اسیبب ها می تواند .  و بیرنگ شدن فرش در مقابل نور خورشید باشد .

انداختن روفرشی روی فرش به فضا جلوه خوبی می دهد . انتخاب نوع روفرشی به سلیقه خود افراد بر میکردد . و می توان از هر نوعی که مورد پسندشون هست . سفارش بدهند .

فروش روفرشی زرکدار6متری

روفرشی مخمل زرکدار 

به طور کلی روفرشی زرکدار نسبت به عنوان روفرشی ها دارایس طرح و نقش های بسیار متنوع تری می باشد . و این موضوع باعث شده . روفرشی زرکدار در بازار های مختلف کشور دارای جایگاه خاصتری نسبت به بقیه انواع روفرشی باشد .

روفرشی زرکدار از نخ چشم نواز و رنگارنگی برای دوخت استفاده می شود . و به نخ های طلایی که داخل روفرشی به کار می رود نخ زرک می گویند .و به روفرشی ان هم روفرشی زرکدار می کویند .کیفیت روفرشی ضخامت عالی در مجموعه مهام موجود می باشد .

ضخامت ان به دلیل کار رفتن نخ زرک می باشد . داشتن وزن متوسط و استحکام بالا و سرخوردگی کم از ویژگی های این نوع روفرشی می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد روفرشی های طرح جدید و هم چنین گرفتن . لیست قیمت آن می توانید . با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نوزده =

خانه درباره ماتماس با ما