قیمت عمده فروشی روفرشی زرکدار

تولید روفرشی زرکدار9متری

دراین مقاله قرار است در خصوص تولید روفرشی زرکدار9متری و مقایسه کیفیت روفرشی زرکدار با سایر روفرشی های تولیدی یزد برای شما صحبت کنیم. در این بخش شما با کیفیت و طرح های متنوع روفرشی ها آشنا خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید.

تولید روفرشی زرکدار9متری

یکی از بهترین محصولات کمک کننده که برای حفظ سلامت و طول عمر گلیم فرش مفید می باشد . روفرشی زرکدار است .که به خوبی می تواند . تمام سطح فرش را بپوشاند . و از ان در برابر هر گونه اسیب و هرگونه لکه محافظت نماید .

در این مطب ما به کیفیت و ابعاد و فروش و سایر ویژگیها عالی روفرشی زرکدار قرار است . اشاره کنیم . که اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید . تا انتها مطل همراه ما باشید . و یاری کنید . و اطلاعات سودمندی را نیز دریافت کنید .

مدل های متنوعی از روفرشی ها وجود دارد که می تواند به روفرشی زرکدار اشاره کرد .که علاوه بر کاراییهای بسیارش برای سالم و تمیز نگه داشتن فرشها و گلیم فرش جدید بسیار شکیل و زیبا می باشد .

تولید روفرشی زرکدار9متری

روفرشی زرکدار طوسی 

یکی از پر فروش ترین رنگ روفرشی در همه نقاط مختلف می توانیم به رنگ طوسی اشاره کنیم . زیرا که رنگ طوسی یکی از رنگ های خنثی می باشد . با هر رنگ و طرحی ست می شود . و جلوه زیبایی به منزل شما می دهد . روفرشی به خوبی فرش شما را کاور می کند .

که قشنگ روی فرش پهن بشود . بدون هیچگونه جابه جایی یا حتی جمع شدن روفرشی و برای بهتر بودن شما می توانید روفرشی خود را کشدار کنید . که ما اینکار هم در مجموعه مهام روفرشی کشدوزی شده هم تولید می کنیم .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های ابریشم مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما