خریدفروش عمده روفرشی

خریدفروش انواع روفرشی مهام

جهت اطلاع از لیست قیمت و خریدفروش انواع روفرشی مهام از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. شرکت مهام بافت در حال حاضر تنوع زیادی از انواع روفرشی های یزدی را تولید می کند. و به مشتریان حق انتخاب بهتر برای خرید می دهند .

خریدفروش انواع روفرشی مهام

مجموعه ما خریدفروش انواع روفرشی مهام را تولید می کند . ما تولید کننده انواع روفرشی رکاور فرش در ابعاد مختلف و همچنین در رنگ بندی و طرح های متنوع به سلیقه مشتریان مهام تولید می کنیم .

مجموعه ما دارای انواع روفرشی اعم از روفرشی ابریشم روفرشی مخمل و همچنین روفرشی زرکدار می باشد روفرشی های بر اساس وزنی که دارند قیمت گذاری می شود به طور مثال ما روفرشی زرکدار را در سه تا وزن مختلف تولید می کنیم وزن 6کیلو ،5کیلو،5نیم کیلو بافت می شود .

ما انواع روفرشی را در سایز بندی های مختلف در 12متری و ،9متری و ،6متری و حتی در 3متری و پادری تولید می کنیم . که همه ی این سایز ها به سلیقه و نیاز هر فرد برمیگردد .

خریدفروش انواع روفرشی مهام

پرفروش ترین نوع روفرشی

فروش روفرشی در هر نوعی بستگی به سلیقه مشتری دارد .  اگر خریدار قیمت بالا و وزن سنگین مورد پسندشه که ما روفرشی ابریشم را معرفی می کنیم و خریدار بعدی یک نوع روفرشی قیمت متوسط و حتی وزن مناسب میخواد ما روفرشی های زرکدار را پیشنهاد می کنیم

و اما افرادی که به دنبال یک نوع روفرشی وزن سبک و یک قیمت مناسب می باشد که هر از یک قشر جامعه بتونه از ان خریداری کنه ما روفرشی مخمل را به انها معرفی می کنیم .مجموعه ما به سلیقه همه خریداران انواع روفرشی را دارد .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد روفرشی های طرح جدید زرکدار و هم چنین گرفتن لیست قیمت آن ها می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + ده =

خانه درباره ماتماس با ما