فروش ویژه روفرشی ابریشم

خریدعدلی روفرشی ابریشم

خریدعدلی روفرشی ابریشم از شرکت تولیدی مهام با ما در تماس باشید. تا همکاران لیست قیمت و طرح ها را برای شما ارسال کنند. و در خصوص نحوه ی همکاری و شرایط پرداختی شرکت ما بیش تر آشنا شوید .

خریدعدلی روفرشی ابریشم

روفرشی ابریشم یکی از گران قیمت ترین زیر انداز ها بوده . و محصولی با کیفیت و پرطرفدار است . همچنین جنس مرغوبی داشته . و از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است . این محصول دارای تنوع زیادی از طرح رنگ ها می باشد .

این محصول به دلیل متفاوت بودن نمونه ها متنوع هر سلیقه ای از مشتریان را پوشش می دهد .و با قرار گرفتن روی فرش شما ارزش ان را حذف کرده . و از بروز هر اسیب و لکه ای جلوگیری می کند .

این محصول برای نشیمن بسیار شیک و جذاب می باشد . و بسیار کاربردی است . و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . این نوع روفرشی جایگاه بالایی در بازار برای خود به اختصاص داده .

مزیت روفرشی ابریشم

روفرشی ابریشم از ضخامت بالاتری و کیفیت بهتری نسبت به بقیه روفرشی ها برخوردار و به دلیل همین ضخامت و وزن بالایی که دارد باعث استحکام بیشتر روفرشی می شود .

این نوع روفرشی ما هفته گذشته دو عدل برای مشتری ارسال کردیم و مورد استقبال خریدار و فروشنده های خریدار قرار گرفت و باعث شد که فروش بسیار عالی با سود بالا کسب کنند .

روفرشی ابریشم به دلیل قیمت بالاتری که نسبت به بقیه روفرشی ها دارد . خریداران خاص خودشو دارد و مورد پسند هر مشتری ای نمیباشد . و شما میتوانید برای اطلاع بیشتر راجب روفرشی ابریشمی و ابعاد ان با ما در تماس باشید .

ما تولید کننده انواع روفرشی اعم از ابریشم مخمل و زرکدار می باشیم برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا شما را برای خرید راحتر راهنمایی کنیم .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

خانه درباره ماتماس با ما