تولید انواع کاور فرش 

خریدفروش کاورفرش چاپی

خرید فروش کاورفرش چاپی برای گرفتن لیست قیمت انواع کاور فرش یزد و اطلاع از نحوه ی خرید و فروش و تجارت کاورفرش ، بافندگی مهام یزد شما را در زمینه ی خرید و فروش کاورفرش تامین می نماید . برای آشنا شدن با شرکت تولیدی مهام با ما در ارتباط باشید.

خریدفروش کاورفرش چاپی

مجموعه مهام تولید کننده انواع کاورفرش چاپی با طرح دلخواه و طرح مورد نظری که با فرش شما ست بشود . ما کاور فرش را به سلیقه مشتری به ابعاد مختلف طبق سفارش خریداران می باشد .

ما انواع کاور فرش هارو کد بندی کردیم که شما مشتریان بتوانید راحتر کد مورد نظر را انتخاب کنید . و هرچی زودتر بتوانید برای سفارش اقدام کنید . کاور فرش امروزه خریداران بسیار بالایی دارد .

هم یک جذابیت و تنوع را به منزل شما می دهد . و هم یک مراقب کننده ی فرش گرانبها شما می باشد .

کاور فرشاز جنس شانل مخمل تولید می شود . و وزن پایینی دارد و راحت قابل شستشو می باشد . چون وزن سبکی دارد و در لباسشویی منزل خود به راحتی قابل شستشو می باشد .

فروش کاور فرش سنتی

ما دو نوع کاور فرش در مجموعه مهام تولید می کنیم . علاوه بر تولید کاور فرش چاپی تولید کاور فرش سنتی هم نیز داریم . کاور فرش سنتی و کاورفرش چاپی در وزن زیاد باهم تفاوتی ندارد . و از لحاظ قیمت یک مقدار کاورفرش سنتی گرونتره می باشد .

خریدفروش کاورفرش چاپی

کاور فرش سنتی هم که مشتریان خاص خودشو داره و از یک جنس نرم ابریشم حالت ولی با استحکام بالا تولید می شود . و در هر ابعادی که مشتری سفارش بدهد تولید می شود و برایشان ارسال می شود .

مجموعه ما تولید کننده انواع کاورفرش ها چاپی و سنتی می باشد . اطلاع دقیق تر راجب انواع کاورفرش و گرفتن لیست قیمت با ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنیم .

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =

خانه درباره ماتماس با ما