خریدفروش انواع کاورفرش

فروش عمده کاورفرش از کارخانه

فروش عمده کاورفرش از کارخانه مهام به صورت عمده و به صورت تک در کارخانه ما موجود می باشد . برای اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناس ما در ارتباط باشید .

فروش عمده کاورفرش از کارخانه

امروزه کاورفرش فروش بالایی دارد . بیشتر خریداران به دنبال خرید یک نوع روفرشی یا کاور فرش که از فرش منزلشان در برابر الودگی یا کثیف شدن فرش در اثر رفت و اومد زیاد جلوگیری کند .

برای همین پیشنهاد ما برای شما خرید کاور فرش می باشد با استفاده از کاور فرش شما می توانید فرش خود را در برابر خطرات احتمالی حفظ کنید .

و هیچ خطری شما را دنبال نمی کند که فرش گرانبها خودتان کثیف یا در برابر افتاب سوختگی اسیبی ببیند . میتوان گفت یک محافظ فرش برای منزل شما می باشد . و یک پیشنهاد ویژه برای افرادی که به دنبال تنوع و تغیر هستن

فروش عمده کاورفرش از کارخانه

خریدفروش کاورفرش سنتی

مجموعه مهام یک نوع کاور فرش دیگه ای به مجموعه خود اضاف کرد . که طرح سنتی طور دارد . و قیمت مناسب و به صرفه تری دارد . و یکی از مزیت های خوب کاورفرش سنتی این است که وزن بالایی دارد و روی فرش شما به سختی جمع می شود .

.قشنگ دور تا دور فرش شما جا میوفتد و تکان نمی خورد و زیبایی منزل شما را خراب نمی کند . و سالیان سال برای منزل شما زیبایی و کیفیت خوبی که دارد حفظ می شود .

اگر مغازه دار یا خریدار انواع روفرشی هستید. و قصد خریدروفرشی عمده کارخانه را دارید. مجموعه مهام روفرشی ها را با شرایط پرداختی و کیفیت خوبی برای شما ارسال می کند. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید .

اقای عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =

خانه درباره ماتماس با ما