فروش انواع کاورفرش

خریدفروش انواع کاورفرش

خرید فروش انواع کاور فرش در مجموعه ما هم چاپی و هم سنتی موجود می باشد برای سفارش می توانید با ما تماس بگیرید .تا اطلاع دقیق تری راجب محصولات در خدمت شما خریداران بگذاریم . و سپس شما سفارشات خود را به ما اطلاع بدید .

خریدفروش انواع کاورفرش

کاورفرش امروزه مورد استقبال خیلی از خریداران قرار گرفته به دلیل اینکه بیشتر خانوما به تغیر اساسی منزل خودشان با قیمت پایین می باشند . که کاورفرش یک گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال تغیر تنوع منزل خود با قیمت مناسب می باشد .

کاورفرش می تواند زیبایی و جذابیت خانه شما را چند برابر کند . و شما می توانید کاورفرش خود را با وسایل خونه ست کنید . و هر وقت که دوباره از ان خسته شدید ان را از فرشتان بردارید یا عوضش کنید . کاورفرش حتی قابلیت محافظ برای فرش شما می باشد .

ما انواع کاورفرش را در کد های مختلف و رنگ بندی های پر فروش موجود می کنیم . و در کانال خود میذاریم . شما می توانید از طریق تماس با کارشناس فروش در کانال ما عضو بشید نمونه کار هامون  و بقیه محصولات ما را مشاهده کنید .و بعد سفارش خود را ثبت کنید .

خریدفروش انواع کاورفرش

فروش روفرشی کشدوزی چاپی

روفرشی کشدوزی یک نوع کاورفرش به حساب میاد که دور تا دور روفرشی را کشدوزی می کند .  و فرش را داخل این کاور فرش ثرار می دهند . و خیلی زیبا روی فرش میشیند . بدون هیچ جمع شدنی . کاورفرش سنتی یکی از محصولان پرفروش ما امروزه می باشد یکی از دلایل فروش بالا این است قشنگ رویس فرش شما پهن می شود بدون هیچ چروکی روی کاورفرش می باشد .

شما می توانید برای دیدن انواع کاورفرش های مجموعه ما و مشاهده طرح و رنگ بندی های ما با کارشناس های فروش ما در ارباط باشید . تا شما را راهنمایی کند .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

خانه درباره ماتماس با ما