برای اینکه واسطه ها را حذف کنید. و به طور مستقیم با کارخانه تولیدی روفرشی مهام بافت یزد همکاری کنید. مجموعه با مشتریانی که سابقه خوبی در بازار دارند

کارخانه کاورفرش کشدار چاپی

برای خرید مستقیم از کارخانه روفرشی کشدار سنتی یزد و مشاوره رایگان باید با ما تماس بگیرید. تا هم اطلاعات خوبی در زمینه ی روفرشی کسب کنید. و هم لیست قیمت بگیرید. و در ادامه مطب شما را همراهی می کنیم .

کارخانه کاورفرش کشدار چاپی

کاور فرش همینجور که از اسمش پیداست فرش را کاور می کند . تا ان را در برابر اسیب ها و خطر های ناگهانی  محافظت کند . از یک طرف جنبه کمک کردن به دکوراسیون منزل دارد .امروزه کاورفرش کشدار در طرح های مختلف با رنگ بندی طبق سلیقه مشتریان چاپ می شود . دور تا دور محصول کشدوزی می شود .و جهار تا عدد کش در چهارگوش کاور فرش دوخت می شود . تا به وسیله ان کش کاور فرش روی فرش فیکس شود .

امروزه کاور فرش مورد استقبال وسیع و گسترده ای قرار گرفته . که افراد مختلف ان را سفارش می دهند . برای اینکه کاورفرش قابلیت های زیادی دارد که در ادامه متن برایتان توضیح میدهیم . یکی از مزیت های خوب کاور فرش این است که یک تنوع متفاوت به منزل خودتان بدهید . و زیبایی را چندین برابر بکنید .

کارخانه کاورفرش کشدار چاپی

سایزبندی کاورفرش

در مجموعه ما انواع کاور فرش چاپی و سنتی در ابعاد مختلف که مشتریان سفارش می دهند . تولید می شود .سایز بندی کاور فرش اساس متراز همان فرش خودتان انذازه دقیق می کیرید . به ما اطلاع میدهید . و بر اساس همان ما بافت را برای شما شروع می کنیم .بر اساس متراز همان فرش خودتان انذازه دقیق می کیرید . به ما اطلاع میدهید . و بر اساس همان ما بافت را برای شما شروع می کنیم .

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های طرح جدید شرکت با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید. تا شما را برای یک خرید با تجربه تری راهنمایی کنند . برای هماهنگی می توانید با کارشناس فروش ما در تماس باشید .

عابدین زاده

9140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یازده =

خانه درباره ماتماس با ما