خرید روفرشی از شرکت مهام

تولیدروفرشی9متری ابریشم

تولیدروفرشی 9متری ابریشم در مجموعه مهام  بافت موجود می باشد . و به قیمت کارخانه به شما خریدارن ارائه می دهد .در ابعاد و وزن ها وطرح های مختلف تولید می کند . برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید . تا شما را اگاه کنیم .

تولیدروفرشی9متری ابریشم

فرش کالایی گران قیمت است که برای محافظت و نگهداری از ان باید کوشا باشید . .روفرشی پارچه ای زخیم شبیه فرش اما نازک تر از این است . روفرشی هارو روی فرش پهن می کنند . تا با تابش مستقیم افتاب فرش به زودی خراب نشود . همچنین فرش شما به زودی کثیف نمی شود . که نیاز به شستشو پیدا کند . هیچ زن خانه داری از خرابی و سوختگی فرش خوشحال نمی شود .

پس برای نگهداری و طول عمر فرش منزلتان ما روفرشی مناسب با ابعاد متناسب با فرش خودتان پیشنهاد می کنیم .که شما می توانید روفرشی را از ما تهیه کنید . و یک حس رضایتمندانه خوبی به ما دست بدهد .

تولیدروفرشی9متری ابریشم

روفرشی6متری ابریشم

روفرشی ابریشم از نخ های بسیار نرم و ظریف استفاده می شود . به همین دلیل است . که نسبت به بقیه روفرشی ها قیمت نسبتا بالاتری هم نیز دارد چون کیفیت بالا و ضخامت بسیار بالایی دارد . ابریشم بخاطر به کار رفتن الیاف زیبا و به دلیل سنگینی وزنی که دارد این محصول مشتریان خاص خودشو دارد . و باب پسند همه شاید نباشد .

روفرشی ابریشم از بافت بسیار لطیفی می باشد . و حالت برجستگی را روی روفرشی ابریشم می توانید مشاهده کنید . و رنگ های پرفروش ما در زمینه روفرشی ابریشم رنگ طوسی و سرمه تا امروز بوده .

برای اطلاعات بیشتر راجب انواع روفرشی و ابعاد و وزن های روفرشی شما می توانید . با کارشناس های فروش ما در ارتباط باشید . تا شما را راهنمایی کنند . تا شما از این معامله سود بالاتر و تجربه بیشتری کسب کنید .

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما