تولید عمده انواع روفرشی 3متری

تولید عمده انواع روفرشی 3متری

مجوعه مهام بافت یزد تولید انواع روفرشی در ابعاد مختلف و رنگ های مختلف در مجموعه مهام در حال بافت می باشد .برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید .

تولید عمده انواع روفرشی 3متری

مجموعه مهام تولید کننده انواع روفرشی در ابعاد و سایزبندی های مختلف تولید می شود . از سایز های 12 متری تا سایز پادری در شرکت ما در حال تولید می باشد . برای مشاهده طرح های روفرشی و دیدن سایزبندی های روفرشی می توانید با ما در ارتباط باشید .

روفرشی در همه سایزی امروزه مورد استقبال قرار می گیرد . چون بسیاری از خانوما به دنبال یک حال اساسی برای منزلشان می باشد . که روفرشی بهترین پیشنهاد ما برای خانم ها می باشد . هم از قیمت مناسبی برخوردار است . هم کیفیت خوبی دارد .

شما می توانبد . از روفرشی هم برای زیبایی منازل خود استفاده کنید . هم برای پیشگیری خطر ناگهانی مثل زغال افتادن یا حتی شربت یا غذا رو فرش ریختن جلوگیری کنید .

تولید عمده انواع روفرشی 3متری

فروش روفرشی مخمل 1.5متری

روفرشی مخمل در سایز 1.5متری به عنوان پادری نیز استفاده می شود . ما از ابعاد 1.5متری تا 12متری در مجموعه مهام همیشه قابل بافت می باشد .روفرشی مخمل یکی از با صرفه ترین نوع روفرشی می باشد . علاوه بر قیمت مناسبی که نسبت به بقیه روفرشی ها دارد .

کیفیت بسیار بالایی هم نیز دارد .و ضخامت این نوع روفرشی بالا می باشد . و عمر بیشتری را می تواند در منازل شما بگذراند . و به خوبی می تواند . از فرش شما در برابر کودک فعال که خیلی از موارد بوده . باعث اذیت مادر خانواده شده . پیشگیری کند .و یا هر اسیب دیگری که قراره باعث کثیف شدن فرش منزل شما بشود پیشگیری کند .

برای اطلاعات بیشتر راجب انواع روفرشی ها در سایزبندی و رنگ بندی متنوع می توانید با ما در تماس باشید تا شمارا را هنمایی کنیم .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =

خانه درباره ماتماس با ما