عمده فروشی انواع روفرشی

عمده فروشی انواع روفرشی

برای اطلاع از لیست قیمت عمده انواع روفرشی عدلی شرکت تولیدی مهام یزد از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

عمده فروشی انواع روفرشی

مجموعه مهام عمده فروشی انواع روفرشی را دارد . از جمله روفرشی مخمل،ابریشم،زرکدار،و کارهای چاپی موجود می باشد .که هر کدام از محصولات در ابعاد و رنگبندی متنوع طراحی می شود .

هر نوع روفرشی بر اساس وزن و کیفیتی بافتی که صورت می گیرد . قیمت گذاری می شود . یکی از کارهای سنگین روفرشی ما روفرشی 7کیلو ابریشم می باشد که از نخ ابریشم تولیسد می شود .

یکی یک نوع دیگر روفرشی که به دلیل براقیت نوع روفرشی فروش خوبی دارد . می توان زرکدار را معرفی کرد که در سه وزن مختلف تولید می شود . و در ابعاد مختلف به بازار ارائه می شود و در رنگبندی و طرح های مختلف بافت می شود .

عمده فروشی انواع روفرشی

عمده روفرشی مخمل 

روفرشی مخمل در مجموعه ما فروش بالایی نسبت به بقیه نوع روفرشی ها دارد از جنس زخیم تولید می شود . و قیمت مناسبی دارد . که هر از یک قشر جامعه می تواند . برای منزل خود خریداری کند .

روفرشی امروزه یکی از مهم ترین وسیله مناسب برای جلوگیری از کثیف شدن . فرش گرانبها منزل شما می باشد . و به دلیل مزیتی که دارد امروزه مورد استقبال خریداران قرار گرفته . و فروش بالایی از هر نوع روفرشی را داریم

انواع روفرشی می تواند . از فرش شما در برابر خطر ناگهانی و یا ریختن شربت یا غذای کودک شما جلوگیری کند . و باعث می شود . فرش شما عمر بیشتری داشته باشد .

برای اطلاع بیشتر راجب انواع روفرشی و طرح و رنگبندی های روفرشی می توانید با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید جهت سفارش ما شما را راهنمایی می کنیم جهت یک خرید بهتر و با سود بیشتری داشته باشید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =

خانه درباره ماتماس با ما