فروش انواع کاورفرش

فروش انواع کاورفرش

مجموعه مهام فروش انواع کاورفرش اعم از چاپی و کاورفرش سنتی را تولید می کند . برای اطلاعات بیشتر راجب فروش انواع کاورفرش با ما همراه باشید .

فروش انواع کاورفرش

فروش انواع کاورفرش در  شرکت مهام موجود می باشد یک نوع کاور فرش موجود و با فروش بالایی که پیشنهاد میشود . کاور فرش چاپی می باشد . از پارچه شانل مخمل تولید می شود و هر رنگ بندی یا هر طرح مورد نظر شما اماده می شود .

کاور فرش بر اساس ابعاد فرش شما تولید می شود . در سایز های 12 و 9 و 6 متری در اندازه استاندارد تولید می کنیم و به بازار عرضه می کنیم .با کاور فرش را بر اساس کد های مختلف در طرح های متنوعی شارژ می کنیم .

کاور فرش چاپی یک وسیله بسیار کاربردی برای خانوما که به دنبال تغیر و تنوع منزل خود می باشد . و یکی از مزیت های کاورفرش شستشو راحت ان با لباسشویی می باشد .

"</span

مزیت کاورفرش سنتی

یکی از مزیت های کاورفرش سنتی این می باشد . که نسبت به کاورفرش چاپی وزن بالا تری دارد و برای استفاده در منازلی که رفت و امد زیاد می باشد . انتخاب مناسب تری می باشد . به دلیل اینکه وزن بالاتری دارد و روی فرش شما جمع نمی شود .

و این نوع کاور فرش با ضخامت بیشتری تولید می شود .  کیفیت بسیار بالایی نسبت به بقیه انواع کاورفرش دارد . و در رنگبندی متنوعی ای تولید می شود . یکی از بهترین نوع کاور برای پیشگیری از سابیده شدن . فرش شما در برابر نور خورشید می باشد .

اکر به دنبال یک تغیر اساسی برای منزل خودتان هستید . پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک نوع کاور فرش در رنگبندی و طرح دلخواه خودتان می باشد .

برای اطلاع بیشتر راجب فروش انواع  کاورفرش ها در ابعاد مختلف و طرح های مختلف با ما در تماس باشید . تا نمونه مار هارا برای شما ارسال کنیم .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 20 =

خانه درباره ماتماس با ما