تولید انواع کاورفرش ازکارخانه

تولید انواع کاورفرش ازکارخانه

تولید انواع کاورفرش ازکارخانه و برای مشاهده طرح و رنگ بندی کاورفرش باید از طریق راه های ارتباطی زیر برای ما پیام ارسال کنید. تا طرح ها را برای شما بفرستیم. و از روی مدل های موجود مهام ، طرح مدنظر خود را انتخاب کنید. و به ما اطلاع بدید تا در زمان مقرر تولید و ارسال کنیم.

تولید انواع کاورفرش ازکارخانه

تولید انواع کاورفرش از کارخانه در ابعاد مختلف و رنگ های شامل کرم ، طوسی ، سرمه ای و آبی فیروزه ای می باشند. و این نوع رنگ ها کاملا سلیقه ای می باشند. به عنوان مثال برخی از افراد رنگ آبی را می پسندند. و برخی دیگر رنگ کرم یا طوسی را در نظر می گیرند. به طور کلی فروش کاور فرش های طوسی و سرمه ای از همه بیش تر است.

اگر رفت و آمد در منزل شما زیاد است. حتما از کاور فرش های تیره رنگ استفاده نمایید. تا کثیفی را جلوه نکند. و ماندگاری بیش تری در منزل شما داشته باشد. روفرشی های کشدار یک مزیتی که دارند. این است که به راحتی شسته می شوند. و قابل تعویض می باشند. و شما با کمترین بودجه قادرید آن ها را خریداری نمایید.

تولید انواع کاورفرش ازکارخانه

طرح های کاورفرش چاپی

همان طور که گفته شد روفرشی های کشدار شامل مدل های متنوع و جذابی می باشند. و خریداران طبق دکوراسیون خود  و منزل خود کاورفرش را خریداری می کنند. و در حین خرید مدل های کاور فرش را در سایز های فرش خود سفارش می دهند.

مدل های طرح افشان و مدل های گلدار از جمله طرح های پرفروش روفرشی های کشدار میباشند. که توجه هر فردی را به خود جلب می کنند. و در هر منزلی با چینش وسایل سازگاری خوبی دارند. و می توان با خانه ست کرد .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

خانه درباره ماتماس با ما