فروش عمده روفرشی ازکارخانه

فروش عمده روفرشی ازکارخانه

برای مشاهده فروش عمده روفرشی از کارخانه و طرح جدید مهام و گرفتن لیست قیمت حتما با ما تماس بگیرید. مجموعه ما تولید کننده روفرشی ها در سایز و طرح های متنوع می باشد. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

فروش عمده روفرشی ازکارخانه

فروش عمده روفرشی به میزان بالایی در کشور انجام می گیرد . در واقع تولید و پخش انواع روفرشی بخش مهمی از بازار فرش را به خود اختصاص داده . است . روفرشی را به طور خلاصه می توان پارچه ی زخیمی که از فرش شما ذر برابر خطرات ناگهانی محافظت می کند را روفرشی می گویند .

روفرشی هم مانند فرش و گلیم از تنوع بالایی برخوردار می باشد . همچنین از طرح و نقش های متنوعی تولید می شود . در بازار روانه می شود . در حال حاضر شرکت های تولیدی زیادی در این زمینه فعالیت دارند .

روفرشی هم همانند فرش و گلیم خوشبختانه جایگاه بسیار خوبی در جهان دارد . اولین تولید کننده و نخستین تولید روفرشی به گفته  مردم ظاهرا برای استان یزد بوده . یزد در این زمینه پیش قدم است .

فروش عمده روفرشی ازکارخانه

تولید انواع روفرشی مخمل ابریشم

امروزه تنوع زیادی از روفرشی ها در بازار موجود است .  اغلب فعالان این حوزه تولید کننده . انواع روفرشی مخمل و ابریشم می باشند . امروزه روفرشی های مدرن اغلب از نوع روفرشی مخمل بوده . که ضخامت بیشتری دارد . به همین دلیل برای به کار رفتن دکور منازل مناسب تر می باشد .

یکی دیگر ار دلایل فروش روفرشی مخمل به میزان بالایی چشم گیر و قابل جذابیت می باشد . همچنین تولید و فروش روفرشی ابریشم نیز از رونق زیادی برخوردار بوده . نوعی روفرشی مدرن حساب می شود .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سیزده =

خانه درباره ماتماس با ما