خریدفروش عمده روفرشی

خریدفروش عمده روفرشی

خریدفروش عمده روفرشی جهت اطلاع از لیست قیمت انواع روفرشی یزد از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. شرکت مهام بافت در حال حاضر تنوع زیادی از انواع روفرشی های به قیمت عمده را تولید می کند. و به مشتریان حق انتخاب بهتری برای خرید داده می شود.

خریدفروش عمده روفرشی

مجموعه مهام تولید کننده انواع روفرشی به صورت عمده و خرده می باشد . که شما خریداران می توانید . هر مقدار که خواستید . سفارش خود را ثبت کنید . ما محصولات را تولید و سپس برای شما ارسال می کنیم .

ما در مجموعه مهام انواع روفرشی از جمله روفرشی ابریشم،مخمل،زرکدار،در ابعاد و طرح و رنگ های مختلف تولید و سپس به ئست خریداران ارسال می گردد . شما می توانید انواع طرح و رنگ بندی انواع روفرشی را در مجموعه مهام مشاهده کنید .

یکی از پرفروش ترین انواع روفرشی روفرشی مخمل می باشد که با قیمت مناسبی که داره . فروش بالاتری هم نیز دارد . و در رنگ بندی های مختلف و با تنوع بالا تولید می شود .

خریدفروش عمده روفرشی

خریدفروش عمده روفرشی مخمل

روفرشی مخمل امروزه یکی از پرفروش ترین نوع روفرشی می باشد . یکی از دلایل اینکه فروش بالاتری دارد . ضخامتی که دارد و قیمت مناسب که دارد . فروش بالایی دارد . شما می توانید انواع رنگ بندی ما را در رنگ های طوسی ،سرمه ای،گردوئی، ابی فیروزه ای،زرشکی، می باشد .

ابعاد روفرشی مخمل به صورت استاندارد از سایز 12متری تا سایز پادری تولید می شود . که این نوع روفرشی باعث مس شود . که از فرش گرانبها شما محافظت کند . و یک محافظ برای جلوگیری از خراب شدن فرش شما می باشد .

اگر خانواده شلوغ و دارای فرزند کوچیک می باشید . روفرشی یکی از بهترین گزینه از نظر ما برای شما می باشد .که مراقب فرش گران قیمت شما باشد . که اگر رنگ روشنی دارد . کثیف نشود .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد روفرشی های طرح جدید زرکدار و هم چنین گرفتن لیست قیمت آن ها می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 13 =

خانه درباره ماتماس با ما