فروش ویژه عمده کاورفرش

فروش ویژه عمده کاورفرش

فروش ویزه عمده کاورفرش در این مقاله قرار است در خصوص خریدار انواع کاورفرش و رنگ بندی های آن برای شما صحبت کنیم. با توجه به اینکه کاورفرش در مجموعه ما پرفروش هستند. مجموعه مهام این نوع روفرشی ها را با قیمت مناسب تری نسبت به همکاران برای خریداران تامین می نماید.

فروش ویژه عمده کاورفرش

کاور فرش امروزه فروش بسیار بالایی دارد . و مورد استقبال مردم قرار گرفته . کاورفرش یکی از مهترین وسیله مورد نظر هر خانه می باشد . چون که مراقب کننده فرش گرانبها شما می باشد . از اون طرف هم کاور فرش برای زیبایی و تنوع منزل شما به کار می رود .

ما کاورفرش را در ابعاد 12متری و  9 متری و 6 متری تولید می کنیم . در ابعاد استاندارد می باشد . که پرفروش ترین ابعاد کاورفرش در سایز 12متری می باشد . برای مشاهده انواع کاورفرش و دیدن طرح های کاورفرش می توانید با ما در ارتباط باشید .

ما می توانیم کاورفرش را به صورت عمده برای شما خریداران عمده تولید و همیشه سفارشات شما را قبول کنیم . همیشه پاسخگو شما در برابر سفارشاتتان باشیم . و میئولیت کل اجناسی که میخواید بر عهده ما می باشد .

فروش ویژه عمده کاورفرش

فروش عمده کاورفرش سنتی

کاورفرش سنتی یکی از پرفروش ترین نوع کاورفرش امروزه می باشد . به دلیل اینکه وزن بالاتری نسبت به چاپی ها دارد . یکی از خوبی های کاورفرش سنتی اینه که قیمت پایین تری نسب به روفرشی چاپی دارد .

شما مشتریان می توانید برای یک تغیر اساسی در منزلتان محصولی بنام کاورفرش استفاده کنید . علاوه بر تغیر یک دکوراسیون جدیدی وارد منزل شما می شود . و هر لحظه که از ان سیر شدین می توانید . ان را بردارید و یا عوض کنید .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع کاورفرش ها اعم از سنتی و چاپی می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید کاورفرش با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 13 =

خانه درباره ماتماس با ما