خرید انواع روفرشی12متری

خرید انواع روفرشی12متری

خرید انواع روفرشی12متری برای اطلاع از لیست قیمت عمده روفرشی 12متری ارزان باید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. تا همکاران شما را در این زمینه راهنمایی و مشاوره کنند. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص روفرشی عمده با ما همراه باشید.

خرید انواع روفرشی12متری

عدل روفرشی های مهام بافت در سایز های مختلف متغیر می باشد. به گونه ای که اگر روفرشی سبک وزن باشد. در هر یک از روفرشی های 12متری ما به تعداد 20 تخته روفرشی نیز قابلیت بارگیری داریم. در صورتی که روفرشی ها مانند روفرشی های ابریشم سنگین تر باشند. نهایتا تعداد 15 تخته روفرشی قابل بارگیری می باشند.

روفرشی هایی که در شرکت تولید می شوند. شامل روفرشی های مخمل و زرکدار و روفرشی های ابریشم و کاورفرش می باشند . هر یک از این نوع روفرشی ها کیفیت و طرح و وزن های مختلفی دارند. و با توجه به اینکه روفرشی ها مشتریان به خصوص خود را دارند. به همین جهت هر یک از آن ها بازار های هدف خود را دارند.

مجموعه مهام انواع روفرشی های خود از جمله روفرشی های زرکدار ، روفرشی های ابریشم ، و روفرشی چاپی و کشدار را با قیمتی عالی و با کیفیت درجه1 برای شما مشتریان عزیز تولید می کند.

خرید انواع روفرشی12متری

فروش عدلی روفرشی مخمل

روفرشی های مخمل با توجه به اینکه تراکم بافت کمتری را به خود اختصاص می دهند. و معمولا در وزن های 5نیم کیلویی به بازار عرضه می شوند. و این نوع روفرشی ها بافتی شل و به اصطلاح مخملی دارند. که در رنگ بندی های گردویی ابی زرشکی سرمه ای و طوسی موجود می باشد .

مخمل به دلیل قیمت مناسبی دارد . فروش بالاتری هم دارد . مخمل از جنس محکمی ام بافت می شود .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما