خریدفروش عمده کاورفرش

خریدفروش عمده کاورفرش

خریدفروش عمده کاورفرش چاپی و سنتی در حال حاضر بهترین روفرشی های کشدار بازار داخلی می باشند. برای خرید و ارتباط با واحد تولیدی کاور فرش کشدوزی شده . حتما با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

خریدفروش عمده کاورفرش

روفرشی کشدار از نوع پرفروش و مدرن بازار به حساب می آید . این روفرشی ها علاوه بر جنس مخملی که دارند . دارای رنگبندی و طرح های مختلف هستند . که به مشتری ها حق انتخاب زیادی می دهند.

کارخانه تولیدی انواع روفرشی ها را کشدوزی می نماید. و براساس سفارش مشتریان ، روفرشی ها را در سایز های مختلف و با بهترین نخ دور دوزی می نماید. با توجه به اینکه فروش روفرشی های کشدار زیاد شده است. به همین جهت شرکت های زیادی روفرشی های شانل چاپی را به فروش می رسانند. در صورتی که طول عمر بالایی ندارند.

روفرشی های سنتی کشدار از جمله بهترین روفرشی های بازار می باشند. و این نوع روفرشی ها بر روی فرش سر نمی خورند. و قابل شستشو نیز هستند. با توجه به اینکه جنس آن ها از نخ های مخمل و ابریشم می باشد. به همین جهت طول عمر خوبی دارند.

خریدفروش عمده کاورفرش

سایزبندی کاور فرش 

روفرشی کشدار در سایز بندی 6و9و12متری در کارخانه تولید می شود . مشتری ها از بین این سایز ها انتخاب میکنند . روفرشی ها با بهترین کشدوزی و چاپ به بازار داخلی عرضه میشوند. و طبق سفارش مشتریان تولید می شوند .

اگر کاسب بازار هستید و در زمینه پخش و فروش انواع روفرشی ها به صورت عمده یا خرده فعالیت می کنید. مجموعه ما روفرشی های کشدوزی شده با تراکم بافت عالی و 4طرف کشدوزی شده . برای نماینده ها و خریدارن خود ارسال می کند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های پرفروش کشدار یزد می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =

خانه درباره ماتماس با ما