فروش روفرشی مخمل6متری

فروش روفرشی مخمل6متری

مجوعه مهام فروش روفرشی مخمل6متری با انواع سایز بندی روفرشی مخمل مب باشد . می توانید . از شرکت ما خرید کنید . شرکت مهام بافت بهترین سابقه فروش در زمینه انواع روفرشی را در ایران دارد . در ادامه با ما همراه باشید.

فروش روفرشی مخمل6متری

فروش روفرشی مخمل برای اینکه روفرشی ها را با قیمت های بصرفه و با کیفیت های دلخواهتان قیمت روفرشی ها مخمل نسبت به وزن آن ها و مواد اولیه ای که در آن ها به کار رفته است. سنجیده می شود. اگر روفرشی های ارزان قیمتی را خریداری کنید. معمولا کیفیت های چندان خوبی ندارند. و در وزن های پایینی به فروش می رسند .

ما روفرشی مخمل را بیشتر به صورت عدلی فروش داریم تنها دلیل فروش بالا این محصول که خریداران مشتاق خرید می شوند . به دلیل قیمت مناسب این محصول می باشد .که هر قشر از جامعه می تواند . این محصول ما را خریداری کند .

فروش روفرشی مخمل6متری

سایزبندی روفرشی مخمل 

شما خریداران اگر روفرشی را همان ابعاد فرش خودتان بخواید . ما روفرشی مخمل را بر اساس متراز همان فرش خودتان اندازه دقیق می کیرید . به ما اطلاع میدهید . و بر اساس همان ما بافت را برای شما شروع می کنیم .بر اساس متراز همان فرش خودتان اندازه دقیق می کیرید . به ما اطلاع میدهید . و بر اساس همان ما بافت را برای شما شروع می کنیم .

سایزبندی روفرشی مخمل و بقیع انواع روفرشی ما بر اساس سایز استاندارد می باشد . یعنی در ابعاد 12،9،6، متری می باشد . و ابعاد غیر استاندار برای ما مقدور نمی باشد . برای اطلاع از رنگبندی و انواع طرح ها با کارشناس ما در تماس باشید .

تا شما را راهنمایی کند . برای یک خرید با تجربه تر و مشاهده تمامی طرح های موجود در مجموعه مهام بافت . شما می توانید . برای اطلاع لیست قیمت و محصولات موجود مجموعه مهام با ما در ارتباط باشید .

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما